Monday, November 15, 2010

merepek


you see the title above. yeah. in Bahasa. so am gonna mumble in Bahasa for this post okay.

baiklah. mase tu awak tengah keje. awak nampak saya, awak senyum. saya senyum la sebab saya memang suke senyum. saya tak leh tido. saya ingat nak baca Nightworld kat tepi pintu masuk tu. pastu saya nampak awak. awak tegur saya dan awak ajak saya lepak ngan awak. awak cakap, "kat dalam tu sejuk. jom la duduk kat luar ni". saya segan. tapi memandangkan kat dalam tu sejuk macam peti ais dan mengalahkan sejuk dalam kapal terbang, saya lepak kat luar ngan awak. ni kali kedua kita jumpa dan awak pun tau yang awak pernah jumpa saya. kita sembang punya sembang, tiba tiba awak ade kerja nak buat. saya suruh awak pegi buat kerja awak dulu. sebab saya pun nak habiskan baca Nightworld. erm sebab badan lenguh, saya pergi baring. setiap kali awak lalu dekat katil saya awak jenguk, tanya saya okay atau tak. dan masih lagi saya tak boleh tido. ade la dalam 5-6 kali awak jenguk saya masa tu. pastu ade skali awak tengok saya tak tido lagi, awak ajak saya ikut awak. mulenye saya cam malas nak berjalan. tapi saya ikut je awak. awak bawak saya sembang kat tempat lagi satu. dekat control unit. macam macam awak tanya pasal saya. tapi satu pun saya tak sempat nak tanya awak. sampai satu masa, awak dah kena pergi. saya punya jauh lagi. awak dah pergi, saya pun blah sebab nak berusaha untuk tido sambil dengar Linkin Park - Waiting For The End. awak lari masuk balik, awak mintak nombor telefon saya pastu nama saya. tak sangka sepanjang kita bersembang, tade sape pun antara kita yang terfikir nak tanya nama masing  masing. sebelum awak pergi, awak cakap, "hehe terima kasih. takpe. kita kawan dulu. kalau awak rasa awak tak sependapat dengan saya, awak tak payah reply okay. assalamualaikum". saya sangatlah tak sangka akan jumpa awak lagi skali. tu la. insyaAllah, mungkin kita akan bertemu lagi. tapi kelaka rasanya.

p/s: yes, i know. i know. since its entitled 'merepek' so pls dont mind of all the sentences,words and also the arrangements. all i know, they suck.thats it. i know the storyline is ridiculous but, whatevv. okay.

and more
since i tweet most of my stuffs, so...

TTYL
*hwugs and kishes*

4 comments:

  1. ade la sorang mamat comel ni.
    sorry eyh.teramat gedik sedikit.
    *can never stop smiling*

    ReplyDelete
  2. bak sini bg sy mamat comeyh tsebut. :D

    ReplyDelete
  3. awak mintak mamat comeyh tu dari saye.
    berani sungguh cik Ros ni.
    akan dipertimbangkan *sambil buat muke ketat*
    bagi i 5sbb knp i nk kna pass kat yuh.
    huh.

    ReplyDelete

here some bla bla bla for u...

BERRY link

Related Posts with Thumbnails